EWA BROK

EWA BROK

SAVOIR-VIVRE, ETYKIETA, WIZERUNEK

EKSPERT DS KULTURY BIZNESU I ORGANIZACJI

„Podczas wykładu na Wydziale Budownictwa na temat „Elegancja i klasa w kontaktach zawodowych – rozmowa kwalifikacyjna, standardy dobrego pracownika, savoir-vivre dla nowego w pracy…” Student w pierwszym rzędzie otworzył laptop i zajął się swoją pracą. Chciałam go zachęcić do udziału w zajęciach i powiedziałam, że akurat wskazówki dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej mogą mu się przydać, zerknął na mnie z uśmiechem znad klawiatury i powiedział : „nie, nie, ja będę na utrzymaniu rodziców”.

Gdyby ktoś jednak miał inne plany i czuł, że efektu pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz i więź, która tworzy się już podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ma wpływ na dalsze nasze relacje z przyszłym pracodawcą, to zachęcam do udziału w szkoleniu „Elegancja i klasa” 

Serdecznie pozdrawiam

Ewa Brok

W OFERCIE SZKOLENIE I INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z ZAKRESU SAVOIR-VIVRE z elementami kultury biznesu 

Szkolenie: KOBIETA W BIZNESIE

Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:

  1. Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
  2. Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.

Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH

  1. Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
  2. Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
  3. Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
  4. Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
  5. Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.

Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci

  1. Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
  2. Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
  3. Na co można sobie pozwolić w sieci ?
  4. Social media – co dają co zabierają?

Moduł 4. KOBIETY – KLASA I ELEGANCJA TKWI W PROSTOCIE.

  1. Dress code – dostosowanie stroju do sytuacji, kobiecy wizerunek w świecie pieniądza, najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych.
  2. Dobry styl i gracja (żakiet, spódnica, spodnie, buty, dekolt, torebka, dodatki, makijaż).
  3. Wyczucie smaku i szyk podczas uroczystości i przyjęć biznesowych, stroje formalne i nieformalne. Zaproszenie z zawartą informacją o stroju.
  4. Kolory jako sprzymierzeńcy naszego wizerunku.

Szkolenie: MĘŻCZYZNA W BIZNESIE

Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:

  1. Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
  2. Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.

Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH

  1. Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
  2. Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
  3. Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
  4. Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
  5. Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.

Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci

  1. Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
  2. Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
  3. Na co można sobie pozwolić w sieci ?
  4. Social media – co dają co zabierają?

Moduł  4. MĘŻCZYŹNI – KLASYCZNA ELEGANCJA I WYCZUCIE STYLU.

  1. Dlaczego mężczyzna powinien dobrze wyglądać?
  2. Garderoba biznesmena jako inwestycja.
  3. Jak się ubrać na różne okazje, zachowując indywidualność? Stawiamy na klasykę.
  4. Garderoba męska: styl elegancki, półelegancki, styl casualowy.
  5. Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych w pracy.

Szkolenie: NA START – adresatami są młodzi ludzie rozpoczynający karierę zawodową, uczniowie, studenci.

Moduł 1.  CZY „GRZECZNOŚĆ” STRACIŁA TERMIN PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA?

  1. Savoir – vivre w sytuacjach codziennych.
  2. Kultura zachowania w środkach komunikacji publicznej.
  3. Powitanie, uścisk dłoni, kolejność powitań – sprawdzone nawyki budujące dobre relacje.
  4. Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach – dobre maniery i obycie, jako jedna z podstawowych kompetencji społecznych.

Moduł 2. KONTAKT Z KLIENTEM – ZASADY PIERWSZEŃSTWA I WYCZUCIE TAKTU.

  1. Powitanie – jeden z głównych czynników istotnych dla całego spotkania.
  2. Uścisk dłoni, błędy popełniane przy powitaniu, sytuacje wymagające uścisku dłoni i takie w których nie należy go inicjować.
  3. Prezentacja i przedstawianie osób, tytułowanie i precedencja.
  4. Standardy dotyczące wręczania i przyjmowania wizytówek, uchybienia związane z wizytówkami.

Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci

  1. Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
  2. Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
  3. Na co można sobie pozwolić w sieci ?
  4. Social media – co dają co zabierają?

Moduł 4. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:

  1. Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
  2. Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie,
  3. Standardy dobrego pracownika.
  4. Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu, faux pas w komunikacji niewerbalnej.

Szkolenie w trybie online

Najbliższy termin szkolenia dla kobiet 29 – 30 maj 2020

Kobieta w biznesie

PLN399
  • ONLINE
  • 8 GODZIN

Mężczyzna w biznesie

PLN599
  • ONLINE
  • 8 GODZIN

Na start

PLN299
  • ONLINE
  • 8 GODZIN

Indywidualna konsultacja

PLN99
  • ONLINE
  • 1 GODZINA