EWA BROK
SAVOIR-VIVRE, ETYKIETA, WIZERUNEK
EKSPERT DS KULTURY BIZNESU I ORGANIZACJI
„Podczas wykładu na Wydziale Budownictwa na temat „Elegancja i klasa w kontaktach zawodowych – rozmowa kwalifikacyjna, standardy dobrego pracownika, savoir-vivre dla nowego w pracy…” Student w pierwszym rzędzie otworzył laptop i zajął się swoją pracą. Chciałam go zachęcić do udziału w zajęciach i powiedziałam, że akurat wskazówki dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej mogą mu się przydać, zerknął na mnie z uśmiechem znad klawiatury i powiedział : „nie, nie, ja będę na utrzymaniu rodziców”.
Gdyby ktoś jednak miał inne plany i czuł, że efektu pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz i więź, która tworzy się już podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ma wpływ na dalsze nasze relacje z przyszłym pracodawcą, to zachęcam do udziału w szkoleniu „Elegancja i klasa”
Serdecznie pozdrawiam
Ewa Brok
W OFERCIE SZKOLENIE I INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z ZAKRESU SAVOIR-VIVRE z elementami kultury biznesu
Szkolenie: KOBIETA W BIZNESIE
Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.
Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
- Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
- Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
- Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
- Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. KOBIETY – KLASA I ELEGANCJA TKWI W PROSTOCIE.
- Dress code – dostosowanie stroju do sytuacji, kobiecy wizerunek w świecie pieniądza, najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych.
- Dobry styl i gracja (żakiet, spódnica, spodnie, buty, dekolt, torebka, dodatki, makijaż).
- Wyczucie smaku i szyk podczas uroczystości i przyjęć biznesowych, stroje formalne i nieformalne. Zaproszenie z zawartą informacją o stroju.
- Kolory jako sprzymierzeńcy naszego wizerunku.
Szkolenie: MĘŻCZYZNA W BIZNESIE
Moduł 1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie, standardy dobrego pracownika, powitanie i prawidłowy uścisk dłoni, przedstawianie i prezentacja osób, precedencja w organizacjach i w sytuacjach codziennych, wizytówkowy savoir-vivre.
Moduł 2. ROLA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH TOWARZYSKICH I BIZNESOWYCH
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
- Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
- Czynniki pomagające w nawiązaniu dobrej relacji.
- Rozmowa przez telefon, zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej i najczęściej popełniane faux pas.
- Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. MĘŻCZYŹNI – KLASYCZNA ELEGANCJA I WYCZUCIE STYLU.
- Dlaczego mężczyzna powinien dobrze wyglądać?
- Garderoba biznesmena jako inwestycja.
- Jak się ubrać na różne okazje, zachowując indywidualność? Stawiamy na klasykę.
- Garderoba męska: styl elegancki, półelegancki, styl casualowy.
- Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych w pracy.
Szkolenie: NA START – adresatami są młodzi ludzie rozpoczynający karierę zawodową, uczniowie, studenci.
Moduł 1. CZY „GRZECZNOŚĆ” STRACIŁA TERMIN PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA?
- Savoir – vivre w sytuacjach codziennych.
- Kultura zachowania w środkach komunikacji publicznej.
- Powitanie, uścisk dłoni, kolejność powitań – sprawdzone nawyki budujące dobre relacje.
- Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach – dobre maniery i obycie, jako jedna z podstawowych kompetencji społecznych.
Moduł 2. KONTAKT Z KLIENTEM – ZASADY PIERWSZEŃSTWA I WYCZUCIE TAKTU.
- Powitanie – jeden z głównych czynników istotnych dla całego spotkania.
- Uścisk dłoni, błędy popełniane przy powitaniu, sytuacje wymagające uścisku dłoni i takie w których nie należy go inicjować.
- Prezentacja i przedstawianie osób, tytułowanie i precedencja.
- Standardy dotyczące wręczania i przyjmowania wizytówek, uchybienia związane z wizytówkami.
Moduł 3. NETYKIETA czyli savoir- vivre w sieci
- Podstawowe zasady etykiety internetowej, budowanie relacji w sieci.
- Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej.
- Na co można sobie pozwolić w sieci ?
- Social media – co dają co zabierają?
Moduł 4. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH:
- Rozmowa kwalifikacyjna, zasady postępowania oraz błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
- Początek jest najważniejszy – jestem nowy w pracy, per Pan per Ty w biznesie,
- Standardy dobrego pracownika.
- Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu, faux pas w komunikacji niewerbalnej.
Kobieta w biznesie
- ONLINE
- 8 GODZIN
Mężczyzna w biznesie
- ONLINE
- 8 GODZIN
Na start
- ONLINE
- 8 GODZIN
Indywidualna konsultacja
- ONLINE
- 1 GODZINA