Powątpiewasz: “jaka ze mnie businesswoman”? Otóż jesteś w wielkim błędzie moja droga. Sam fakt, że zarządzasz domem, grafikiem szkolnym, wydawaniem śniadań obiadów i kolacji, budżetem domowym, heroicznie łączysz obowiązki z absolutnie różnych obszarów, wykonujesz równolegle wiele czynności nie tracąc kontroli,sprawnie delegujesz je na innych domowników, powiedz głośno czym różnisz od businesswoman? Jedynie tym, że nie odnotowujesz za wyżej wymienione czynności przelewów na koncie. ale masz inne poza finansowe zyski Ty i Twoi bliscy.

Mówiąc “biznes” myślimy o wielkich firmach, korporacjach niebotycznie nieosiągalnych dochodach i natychmiast chowamy się za swoje kuchenne fartuchy. Ale gdy posłuchamy historii biznesu zwłaszcza tego naszego, rodzimego, lokalnego to sprawa wygląda inaczej. Okazuje się, że pasujesz do definicji jak mało kto.

Czas przestać myśleć o przedsiębiorcach jako :2-historie-biznesu-7-04-2016-fotorelacja

a) krwiopijcach i kombinatorach

b) nieosiągalnych statusach

c) hermetycznych środowiskach

d) podstępnych konkurentach

Każda z nas może być przedsiębiorczynią i wcale nie jest to nieosiągalne. Czasem wystarczy z kimś porozmawiać, coś po(d)słuchać, podpatrzeć. Mnie osobiście zawsze brakowało w Szczecinie organizowania się przedsiębiorców, bez zbędnych, rozbuchanych struktur organizacyjnych. Już niedługo możesz niezobowiązująco poznać innych, którzy są przedsiębiorcami. Bez zadęcia i szpanowania opowiedzą Tobie jak to jest.

Jeśli jesteś już przedsiębiorczynią z krwi i kości, to nie pomylę się jeśli powiem, że permanentnie badasz rynek, szukasz kontaktów. Nie może Cię więc zabraknąć  podczas czwartej edycji Historii Biznesu.

11816185_832915196776820_3889071685168867112_oZapisz sobie w notesie datę: 6 października 2016 roku, w czwartek o godz. 17:00 w Centrum Kultury Euroregionu STARA RZEŹNIA w Szczecinie.

CO CIĘ TAM CZEKA?

Poznasz historie biznesów przedsiębiorców, którzy od lat z sukcesem prowadzą własne firmy na skalę lokalną, krajową i globalną. W czasie przerwy networkingowej (potocznie:przerwa kawowa na ploteczki, wymianę wizytówek) nawiążesz, jeśli tylko zechcesz relacje biznesowe. Wydarzenie adresowane jest do wszystkich osób przedsiębiorczych, prowadzących własne firmy lub planujących ich założenie, a także do liderów, członków organizacji (stowarzyszeń, fundacji) lub innych projektów.

TROCHĘ HISTORII O HISTORIACH

6-historie-biznesu-7-04-2016-fotorelacjaPomysłodawcami i konsekwentnymi organizatorami Historii Biznesu są Konrad Wierzelewski i Adam Grzelak. Jak sama nazwa wskazuje, esencją konferencji są m.in relacje z życia przedsiębiorców. Poznasz  pozaakademickie historie o tym, jak osiągnąć sukces, odpowiednio wytyczać cele, realizować je krok po kroku. Przede wszystkim jednak jak to z historią bywa dowiesz się i być może nauczysz jak, wbrew wszystkiemu, walczyć o swoje marzenia, nie wstydzić się myśleć o pieniądzach, finansach, zarabianiu.

By lepiej zrozumieć ideę całego wydarzenia, warto przeczytać, co na jego temat mówi sam pomysłodawca i współorganizator konferencji Adam Grzelak:

adam-grzelak-organizator-i-pomysbodawca-konferencji-historie-biznesuKonferencja Historie Biznesu łączy wiele elementów, które są ważne w biznesie, m.in. relacje, rekomendacje, wzajemną promocję oraz sprzedaż. Każdy z uczestników, będzie miał możliwość zaprezentowania się na scenie. Kolejną wartością dodaną, w trakcie 45 minutowej przerwy networkingowej, będzie okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a jak wszyscy doskonale wiemy – tych nigdy za wiele. Poprzednie edycje udowodniły nam, że te nowe kontakty biznesowe przełożyły się na realną sprzedaż. Dlatego z edycji na edycję liczba uczestników naszego wydarzenia rośnie

Nie bez znaczenia jest fakt, że impreza odbędzie się w bardzo klimatycznym miejscu, a mianowicie w Centrum Kultury Euroregionu STARA RZEŹNIA. To wyjątkowe miejsce gwarantuje przyjazną,
kuluarową atmosferę. Atrakcji nie zabraknie. Na uwagę zasługuje występ uzdolnionych tancerzy ze 3-historie-biznesu-7-04-2016-fotorelacja
szkoły tańca Replay Dance Studio. Jeden ze słynnych tancerzy – Walter Laird powiedział kiedyś, że taniec to najlepszy i najprostszy sposób zawierania znajomości i nawiązywania kontaktów towarzyskich, tak więc pokaz umiejętności podopiecznych Michała Pawłowskiego idealnie wpisze się w formułę Historii Biznesu. Całe wydarzenie poprowadzi Marcin Jarczyński – One Man Show, który z pewnością zadba o atmosferę wydarzenia i jego atrakcyjność.

Pamiętaj!

Celem konferencji, obok przyjemnie sprzędzonego czasu, jest integracja wszystkich uczestników już od samego jej rozpoczęcia. Z tego właśnie powodu organizatorzy zachęcają do pełnego wykorzystania czasu wydarzenia i aktywnego nawiązywania kontaktów biznesowych. Warto więc wyposażyć się w wizytówkę.

Wizytówki są nieodłącznym atrybutem osób reprezentujących firmę w kontaktach biznesowych. Ich wręczanie tylko z pozoru jest prostą i mało istotną czynnością. Czy wiesz o tym, że Twoje zachowanie przy wręczaniu i przyjmowaniu wizytówek także jest wizytówką – świadectwem Twojej kultury osobistej i profesjonalizmu Twojej firmy?

Wymiana wizytówek jest częścią każdego spotkania biznesowego. Wydaje się, że to prosta czynność. Jednak nie każdy wie, jak się nimi posługiwać – a to ważna umiejętność

slide_lg_wielka-wymiana-kontaktow_2320Wręczanie i przyjmowanie wizytówek wiąże się z pewnymi zasadami określonymi przez etykietę biznesową. Przede wszystkim zawsze miej wizytówki przy sobie. Jeśli wybierasz się na spotkanie biznesowe, zabierz ze sobą kilka sztuk więcej, aby na spotkaniu mieć wizytówki dla niespodziewanych gości.

Zazwyczaj wymiana wizytówek następuje na końcu spotkania. Jednak, jeśli rozmówcy się nie znają, wymiana może nastąpić na początku. Bywają również sytuacje, w których wymiana wizytówek ma miejsce w trakcie rozmowy, o ile kontekst to umożliwia. Pamiętaj jednak, aby nigdy nie wręczać wizytówki podczas posiłku.
Wymianę wizytówek inicjuje osoba wyższa rangą, a jeśli w spotkaniu biorą udział osoby zajmujące porównywalne stanowiska – nie ma znaczenia kto wystąpi z taką inicjatywą. Zapamiętaj, że niestosownie jest prosić o wizytówkę kogoś, kto jest na wyższym stanowisku od tego, które Ty zajmujesz.

Gdy przekazujesz rozmówcy wizytówkę, powinieneś to zrobić prawą ręką, zadrukowaną stroną do góry, aby osoba, którą ją otrzymuje, mogła łatwo ją odczytać. Natomiast, gdy Ty otrzymasz wizytówkę, przede wszystkim podziękuj i zrewanżuj się swoją. Po otrzymaniu wizytówki należy ją uważnie obejrzeć i przeczytać.

źródło

Mamy dla Was prezent:

kody rabatowe na bilety wstępu.

Wyślij na adres office@kobieceprawobrzeze.pl  maila o treści  “Historie Biznesu” a wyślemy Tobie unikatowy kod promocyjny.

Ilość kodów ograniczona

Więcej informacji o konferencji:

http://hb4.evenea.pl/

GALERIA